AUTOMOBILGINTZA
AISI 304 Mecamax pieza forjatuentzat dekapatze eta pasibodun prozesuak aukera modura, automobilaren injektoreen mekanizazioaren ordez.
Motorraren alorrean forjatutako altzairu herdoilgaitzako piezen erabilera sustatzen hasi da. Aipaturiko prozesu hau mekanizatuak eratzen duena baino gainaldeko kalitate txikiagoa eratzen du, beraz gainaldeetako tratamenduak kritikoagoak bihurtzen dira. Zentzu honetan, ESTALKI prozesu baten garapenean ibili da lanean; forjak uzten duen gainaldeko ferrita beti bat ezabatzeari esker, laino gatzaga neutroaren entseguan 720 ordu lortzera iritsi da.
Fosfatodun prozesua Si-Mo fundizioko piezentzat automobilaren gas-andeletan erabiliak.
Motor bateko gas-bilgailua da automobil batek herdoilaren eragina jasaten duen eremua, bertan tenperatura altuetan herdoiltzen diren gasak biltzen dira. Eskuarki, fosfatodunek herdoilari nabarmenki erresistentzia dioten olioztatutako filmeak daramatzate. Hala ere, aipatutako film horiek ez dira erabilgarriak soldaduraren bitartez elkartuak izan behar duten piezen gainean.
Zentzu honetan, ESTALKI olioztatu gabeko pasibodun sistema bat garatu du eta ekoizleak eskatutako babesa ematen diote piezari.
Korrosioaren aurkako erresistentzia altuko kromatu apaingarriaren prozesua.
Kromatu dekoratzailea teknologia heldua izan arren, ESTALKI laino gatzaga neutroan pieza zamak kromatuengan korrosioaren aurkako erresistentzia bikoizten duen multigeruza sistema bat garatzea lortu du, duplex edo triplex nikela erabileraren bitartez lortutako emaitzak hobetzea lortuz.
Magnesioarentzat anodizatu eta margotze-tratamenduak.
Magnesioa, dagoen egiturazko metal arinena da, baina era berean azkarren herdoiltzen dena da, horregatik korrosioaren aurkako babesa hain puntu garrantzitsuan bihurtu da magnesioarentzat.
Zentzu honetan ESTALKI zenbait tratamendu garatu ditu, bai ez-organikoak, plasmaelektroliktiko-anodizatua izendaturiko teknologian oinarrituak, baita organikoak ere, non erreaktibotasun altuko formulazioak erabili dira magnesio eta margoaren artean itsaskortasun bikaina lortzeko.
Margo baten garapena Audiarentzat, konbertsiozko geruza kromikoen alternatiba modura.
Konbertsioko geruzen egungo aukerek, hauek dituzten herdoilaren aurkako berezitasunak berdintzen ez dituztenez ikusita, ESTALKI Audiarentzat kromorik gabeko eta herdoilaren aurkako berezitasun onak dituen Lehenengo fosfatante bat garatu du. Aipatutako Lehenengo hau erraz aplikatzen da eta bukaera estetiko on bat aurkezten du, beraz hainbat aplikazioetan Topcoat modura erabili daiteke.